INFOLINIA: 612 612 007 | 577 157 735 | kontakt@zycbezdlugow.pl

Regulamin i Polityka Prywatności

§ 1 [Definicje]

 

  1. Właściciel/Spółka – Katarzyna Bernacik- Surma, prowadząca przedsiębiorstwo pod nazwą Kancelaria Prawna Katarzyna Bernacik-Surma radca prawny, NIP: 777 197 96 69. Adres poczty elektronicznej: kontakt@zycbezdlugow.pl, nr telefonu/infolinii: 612 612 007, +48 577 157 735;
  2. Strona/Strona internetowa – strona internetowa prowadzona pod adresem www.zycbezdlugow.pl;
  3. Użytkownik – osoba odwiedzająca stronę, a także osoba zamierzająca skorzystać z usług Spółki;
  4. Klient – osoba, która korzysta z usług Spółki rozumiana jako osoba fizyczna, która zawarła umowę świadczenia usług ze Spółką w zakresie dotyczącym któregokolwiek z produktów oferowanych przez Spółkę;
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Spółką czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  7. Podmioty Grupy – osoby prawne lub fizyczne, a także jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, związane z Właścicielem kapitałowo lub współpracujące ze sobą w celu świadczenia na rzecz Użytkowników lub Klientów najwyższej jakości usług obejmujących swoim zakresem kompleksową obsługę doradczą w zakresie restrukturyzacji i upadłości; Podmiotami Grupy są: Katarzyna Bernacik-Surma, Kancelaria Prawna Katarzyna Bernacik-Surma radca prawny;
  8. Umowa – umowa o świadczenie usług zawierana pomiędzy Klientem, a Spółką;
  9. Zaufani Partnerzy – osoby prawne i fizyczne, a także jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, współpracujące ze Spółką, zobowiązane do przestrzegania regulacji RODO także w zakresie powierzanych przez Spółkę danych osobowych:
    1. Adam Krysa, ADAM KRYSA KNiPS;
    2. WELTEN – Biuro Rachunkowo – Księgowe Dorota Welten.

§ 2 [Adres i przeznaczenie Strony]

  1. Strona dostępna jest w domenie internetowej o nazwie: www.zycbezdlugow.pl.
  2. Głównym przeznaczeniem Strony jest:
    1. sprzedaż usług oferowanych przez Spółkę;
    2. prezentacja oferty usługowej Spółki;
    3. umożliwienie pozostawienia przez Użytkowników danych kontaktowych;
    4. dokonanie płatności za usługi świadczone przez Spółkę za pośrednictwem udostępnionych systemów płatności.

§ 3 [Obowiązek przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu]

  1. Użytkownicy odwiedzający stronę obowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu, a także korzystania ze Strony w sposób nie naruszający praw osób trzecich w tym Właściciela.
  2. Wszelkie reklamy, ogłoszenia, cennik, informacje generowane przez Właściciela nie stanowią oferty handlowej skierowanej do Użytkowników, a jedynie zaproszenie do podjęcia rokowań w celu zawarcia umowy, chyba że z ich treści wyraźnie wynika, co innego.

§ 4 [Odpowiedzialność za treści]

  1. Właściciel dokłada wszelkich starań, by informacje umieszczone na Stronie były poprawne oraz aktualizowane na bieżąco, jednakże Właściciel nie udziela gwarancji za prawidłowość, aktualność i stałą dostępność Strony.
  2. Właściciel jest odpowiedzialny jedynie za treści zamieszczone na Stronie przez niego lub osoby działające na jego zlecenie.
  3. Wiążące informacje, zalecenia lub porady Właściciel przekazuje Klientom za pośrednictwem komunikacji indywidualnej (telefon, e-mail).
  4. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany treści Strony, jej uzupełniania, modyfikacji a nawet całkowitego usunięcia zamieszczonych informacji.
  5. Właściciel może zamieszczać na Stronie odnośniki do stron internetowych innych podmiotów, z zastrzeżeniem, że nie odpowiada on za zamieszczane na nich treści i ich prawidłowość.

§ 5 [Ochrona praw autorskich]

  1. Prawa własności intelektualnej (m.in. prawa autorskie oraz prawa ochronne związane ze znakami towarowymi) do wszelkich treści stanowiących zawartość Strony (wygląd, treść tekstowa, grafiki, struktura) stanowią własność Właściciela lub innych podmiotów uprawnionych, z którymi współpracuje Właściciel, lub też Właściciel posiada zezwolenie na korzystanie z nich udzielone przez podmiot, któremu przysługują do nich prawa własności intelektualnej.
  2. Żadna treść zamieszczona na Stronie ani jej część nie może być kopiowana, rozpowszechniana ani wykorzystywana w jakikolwiek inny sposób, w szczególności poprzez wykonywanie fotokopii, wykonywanie wydruków innych niż do użytku osobistego, nagrywanie jakichkolwiek treści znajdujących się na Stronie na płyty CD lub DVD, jak również na inne urządzenia służące przechowywaniu danych (np. pen-drive), bez wyraźnej zgody Właściciela, chyba że co innego zostało wyraźnie przewidziane w niniejszym Regulaminie. 
  3. Pobieranie i kopiowanie treści zamieszczonych na stronie dozwolone jest wyłącznie do prywatnego, niekomercyjnego użytku.
  4. Naruszenie praw autorskich przez Użytkownika sankcjonowane jest zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz Kodeksem cywilnym.

§ 6 [Ochrona danych osobowych]

  1. Właściciel przetwarza dane osobowe jej Klientów oraz Użytkowników zgodnie z RODO.
  2. Przekazanie przez Użytkowników lub Klientów danych osobowych stanowi wymóg umowny umożliwiający Administratorowi świadczenie usług na rzecz Klienta lub Użytkownika. Niepodanie danych skutkować może brakiem możliwości świadczenia usług na rzecz Klienta lub Użytkownika.
  3. Korzystając z usług Spółki zarówno za pośrednictwem Strony jak i poprzez inne formy kontaktu, także na wstępnym etapie ustalania warunków współpracy, Użytkownicy lub Klienci powierzają Spółce swoje dane osobowe.
  4. Przekazując poprzez Stronę lub inną formę kontaktu jakiekolwiek dane osobowe, Użytkownik wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Właściciela dla celów, o których mowa w niniejszym Regulaminie, zarówno w chwili ich przekazania, jak i w przyszłości.
  5. Właściciel uprawniony będzie także do przetwarzania danych osobowych Użytkowników w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi, lub do podjęcia działań na żądanie Użytkownika przed zawarciem umowy.
  6. Administratorem danych osobowych przetwarzanych zgodnie z niniejszym regulaminem, ze szczególnym uwzględnieniem charakteru, zakresu, kontekstu i celów przetwarzania, a także ryzyk naruszenia praw lub wolności Klientów lub Użytkowników jest: Prawovita Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Celem skontaktowania się w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych udostępniono następujące kanały komunikacji:
    1. Prawovita Sp. z o. o., ul. Zeylanda 10/1, 60-808 Poznań oraz
    2. kontakt@zycbezdlugow.pl.
  1. Dane osobowe Klientów lub Użytkowników mogą być przetwarzane w następujących celach:
    1. świadczenie usług w oparciu o zawarte umowy pomiędzy Spółką a Klientem,
    2. przygotowanie do zawarcia umowy z Użytkownikiem,
    3. marketing, w tym profilowanie i cele analityczne,
    4. świadczenie usług drogą elektroniczną,
    5. dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań,
    6. wykrywanie botów i nadużyć w usługach,
    7. pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne).
  1. Po uzyskaniu zgody Użytkownika lub Klienta Spółka może powierzyć przetwarzanie danych osobowych Użytkowników Podmiotom Grupy oraz Zaufanym Partnerom, jednakże wyłącznie w celach opisanych w niniejszym regulaminie. Ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, w oparciu o zawarte umowy powierzenia, takim jak: dostawcy usług IT, agencje marketingowe, firmy badawcze.
  2. Jakiekolwiek dane osobowe nie będą przekazywane państwom trzecim będącym poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
  3. Dane osobowe Użytkowników lub Klientów przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę przechowywane będą przez Administratora w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane, z zastrzeżeniem istniejącego po stronie Klientów lub Użytkowników uprawnień w zakresie prawa do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Po skutecznym odwołaniu zgody w myśl zdania poprzedniego, Spółka przetwarzać będzie dane osobowe wyłącznie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator oraz jakie mogą być kierowane w stosunku do Administratora.
  4. Dane osobowe Użytkowników lub Klientów przetwarzane na podstawie umowy zawartej z Administratorem przechowywane będą w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Po wskazanym okresie Spółka przetwarzać będzie dane osobowe wyłącznie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator oraz jakie mogą być kierowane w stosunku do Administratora.
  5. Okresy przetwarzania danych osobowych wymienione w § 6 ust. 10 i 11 niniejszego regulaminu mogą ulec modyfikacji w zakresie w jakim wymagać tego będą przepisy szczególne, np.: ustawa o rachunkowości.
  6. Dane osobowe Użytkowników lub Klientów przetwarzane będą w oparciu o następujące podstawy prawne:
    1. w celach marketingowych w tym profilowania i analityki – na podstawie wyraźnej zgody udzielonej w myśl przepisów art. 6 ust. 1 lit. „a” RODO;
    2. w celach świadczenia usług na rzecz Klientów w oparciu o zawarte umowy, przygotowania do zawarcia umowy z Użytkownikiem oraz świadczenia usług drogą elektroniczną – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „b” RODO jako przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Użytkownika lub Klienta, przed zawarciem umowy;
    3. celem dopasowania treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań Użytkowników lub Klientów, wykrywania botów i nadużyć w usługach, a także dokonywania pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług – w trybie przepisów art. 6 ust. 1 lit. „f” RODO.
  1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikom i Klientom przysługują następujące prawa:
    1. do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    2. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    3. do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
    4. do przenoszenia danych,
    5. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  1. Mając na uwadze zapewnienie indywidualnie dostosowanej oferty, a także w toku procedury zmierzającej do zawarcia lub wykonania umowy oraz w przypadku uzyskania wyraźnej zgody Użytkownika lub Klienta, Właściciel może stosować profilowanie rozumiane jako przetwarzanie danych osobowych polegające na ich wykorzystaniu do analiz lub prognoz dotyczących indywidualnych zainteresowań i preferencji Użytkownika klub Klienta.
  2. Właściciel nie podejmuje decyzji wyłącznie w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych Użytkownika lub Klienta.

§ 7 [Polityka plików „cookies”]

  1. Administrator informuje, że na Stronie korzysta on z tzw. plików „cookies” – niewielkich plików tekstowych wysyłanych przez serwer www i zapisywanych przez przeglądarkę internetową oraz innych technologii do rejestrowania informacji o stronach odwiedzanych przez Użytkownika oraz o ich aktywności. Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
  2. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Użytkownika, nie zmieniają konfiguracji jego komputera, nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych, wirusów lub trojanów, nie ingerują w integralność systemu bądź danych Użytkownika, nie są przetwarzanie przez inne serwisy internetowe i mogą być w każdym momencie usunięte przez Użytkownika.
  3. Gromadzone przez pliki „cookies” informacje ograniczają się do adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki internetowej, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz danych przesyłanych do Strony za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  4. Pliki „cookies” mogą zostać zamieszczane przez oraz przekazywane do Podmiotów Grupy oraz Zaufanych Partnerów, którzy zobowiązani są do przestrzegania wszelkich regulacji wynikających z RODO.
  5. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz Użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
  6. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej z której korzysta Użytkownik).
  7. Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na Stronie.
  8. Administrator korzysta z następujących rodzajów plików „cookies” i innych tego typu technologii, rozróżnianych z uwagi na:
  1. czas ich działania:
    • sesyjne – pliki przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej i aplikacji lub wyłączenia oprogramowania;
    • stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
  1. cel jakiemu służą: zapewnienie bezpieczeństwa – wsparcie rozwiązań technicznych przeciwdziałających nadużyciom w serwisach internetowych, w tym na Stronie;
    • usprawnienie funkcjonalności Strony – polegające na „zapamiętywaniu” preferencji Użytkownika i służące personalizacji interfejsu;
    • określenie wydajności – pozwalają na zbieranie informacji o sposobie korzystania ze Strony;
      tworzenie statystyk;
    • dostarczanie treści reklamowych dostosowanych do preferencji Użytkownika;
    • zapewnienie działania usług i aplikacji – np. pliki uwierzytelniające niezbędne do świadczenia usług wymagających uwierzytelnienia.
  1. Inne technologie wykorzystywane przez Administratora dotyczą m. in. sygnałów nawigacyjnych w sieci web, pikseli oraz anonimowych tagów sieci reklamowych. Wśród rozwiązań technicznych stosowanych przez Administratora znajdują się przede wszystkim:
    1. analityka stron www – Google Analytics,
    2. tagi remarketingowe – Google AdWords,
    3. usługi Pixel Facebook.
  1. Powyższe rozwiązania techniczne udostępnianie są przez Zaufanych Partnerów Administratora, z poszanowaniem uprawnień Użytkowników wynikających z RODO. Dodatkowe informacje dotyczące polityki prywatności znajdują udostępniane są bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów. Dodatkowe dane osobowe, takie jak np. adres e-mail Użytkownika, zbierane są jedynie w miejscach, w których Użytkownik, poprzez wypełnienie formularza wyraził na to zgodę. 

§ 8 [Wtyczki społecznościowe]

Celem prowadzenia Strony w sposób bardziej atrakcyjny i umożliwiający większą indywidualizację, Administrator umieszcza na Stronie tzw. „wtyczki społecznościowe” pochodzące z następujących serwisów:

  1. Facebook – Strona zawiera pola „Lubię to” lub „Podziel się” powiązane z serwisem Facebook (facebook.com), po skorzystaniu z któregokolwiek z w/w pól Użytkownik lub Klient zostanie przekierowany na stronę logowania serwisu Facebook albo stronę główną konta Użytkownika lub Klienta tego serwisu (jeżeli pozostaje zalogowany w serwisie Facebook). Polityka prywatności Facebook udostępniana jest indywidualnie przez ten serwis;
  2. YouTube – Strona może zawierać filmy wideo udostępniane z serwisu YouTube (www.youtube.com). W związku z tym na Stronie umieszczany jest kod odwołujący się do serwisu YouTube. Polityka prywatności serwisu YouTube udostępniana jest indywidualnie przez ten serwis;
  3. Twitter – Strona zawiera pola dodawania wpisów, które są powiązane z serwisem Twitter (twitter.com). Korzystając z tego pola i dodają wpis Użytkownik lub Klient zostanie przekierowany na stronę logowania serwisu Twitter albo stronę główną konta Użytkownika lub Klienta tego serwisu (jeżeli pozostaje zalogowany w serwisie Twitter). Polityka prywatności Twitter udostępniana jest indywidualnie przez ten serwis;
  4. Google + – Strona zawiera pole „Udostępnij” powiązane z serwisem Google+ (www.plus.google.com), po skorzystaniu z którego Użytkownik lub Klient zostanie przekierowany na stronę logowania serwisu Google + albo stronę główną konta Użytkownika lub Klienta tego serwisu (jeżeli pozostaje zalogowany w serwisie Google +). Polityka prywatności Google + udostępniana jest indywidualnie przez ten serwis.

§ 9 [Warunki świadczenia usług]

 

  1. Właściciel świadczy usługi w zakresie udzielania pomocy prawnej dotyczącej prowadzenia postępowań upadłościowych osób fizycznych, m. in. poprzez:
    1. udzielanie porad prawnych/opinii prawnych przez wykwalifikowanych prawników posiadających bogate doświadczenie zawodowe, doradców restrukturyzacyjnych, za pośrednictwem telefonu lub korespondencji e-mail; 
    2. konsultacje/konsultacje prawne udzielane podczas rozmów telefonicznych prowadzonych z Klientami;
    3. przygotowywanie kompletnych wniosków o ogłoszenie upadłości konsumenckiej;
    4. wysłanie kompletnych wniosków o ogłoszenie upadłości do właściwego Sądu;
    5. reprezentację Klienta przed Sądem w toku postępowania sądowego.
  1. Usługa zostaje wykonana na podstawie dokumentów oraz informacji/danych przekazanych przez Klienta, przy czym zakres ich i rodzaj zostaje przekazany Klientowi przez Spółkę po zawarciu Umowy. Za dostarczenie dokumentów uważa się przesłanie w formie elektronicznej, mailowo lub poprzez wskazany system, kompletnych, czytelnych oraz niebudzących zastrzeżeń dokumentów, informacji i danych, zaakceptowanych przez Spółkę.
  2. Spółka umożliwia także bezpośrednie zamówienie usługi przez Stronę internetową:
    1. dla usługi 2 999 zł – w przypadku płatności jednorazowej albo podzielonej na części;
    2. dla usługi 4 999 zł – w przypadku płatności jednorazowej.
  1. Z zastrzeżeniem ust 3 powyżej, Umowa może zostać zawarta w każdy prawnie dopuszczalny sposób, szczególnie poprzez pocztę elektroniczną i telefonicznie. Zawarcie Umowy następuje z chwilą przyjęcia oferty przez jedną ze stron.
  2. W przypadku zawarcia Umowy telefonicznie, Spółka prześle na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie ustaleń i oświadczenie o przyjęciu oferty.
  3. Klient i Spółka nawiązują kontakt poprzez bezpośredni kontakt mailowy/telefoniczny. Po kontakcie Spółka przedstawia ogólną ofertę. Wskazana czynność stanowi zaproszenie do zawarcia Umowy.
  4. Złożenie zamówienia następuje poprzez przedstawienie Spółce przez Klienta oferty wobec interesującej go usługi, która stanowi ofertę zawarcia Umowy, poprzez wskazanie interesującej go opcji usługi oraz wykazanie, jakich czynności w niej potrzebuje. Złożenie zamówienia poprzedzone jest każdorazowo akceptacją Regulaminu i Polityki Prywatności przez Klienta.
  5. W przypadku usług zamówionych przez Stronę internetową, Spółka potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez przesłanie, na podany przez Klienta w formularzu adres e-mail – potwierdzenia. W pozostałych przypadkach, Spółka potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez przesłanie faktury pro forma i wiadomości e-mail, w której wskazuje wszystkie informacje otrzymane przez Klienta i podsumowanie oferty.
  6. W przypadku usługi zamówionej przez Stronę internetową, dokonanie zapłaty należności na rachunek wskazany w potwierdzeniu przesłanym w wiadomości e-mail albo opłacenie pro formy przez Klienta jest jednoznaczne z zawarciem Umowy. Zawarcie Umowy następuje również wraz z opłaceniem pierwszej części wynagrodzenia, w przypadku płatności podzielonej na części.
  7. Spółka rozpocznie wykonywanie usługi niezwłocznie po uiszczeniu przez Klienta wynagrodzenia oraz otrzymaniu od niego kompletu niezbędnych dokumentów i informacji.
  8. Spółka uprawniona jest do powierzenia wykonania poszczególnych czynności innym osobom, które posiadają kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju sprawy.
  9. Spółka zobowiązuje się do zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich wszelkich danych, czy informacji otrzymanych od Klienta. Zobowiązanie to obejmuje także odpowiednie zabezpieczenie danych oraz informacji przy ich przekazywaniu za pomocą środków porozumiewania się na odległość.
  10. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi wskutek podania błędnych albo nieprawdziwych danych, jak również za wynik postępowania sądowego.

§ 10 [Cena]

  1. Cena świadczenia poszczególnych usług przez Właściciela podana jest na Stronie i uzależniona jest od rodzaju usługi zamawianej przez Klienta.
  2. Spółka zastrzega możliwość zmiany cen. Właściciel przewiduje możliwość stosowania okresowych promocji.
  3. Usługa nie obejmuje kosztów dostępu do sieci internetowej lub telefonicznej, które są skalkulowane przez dostawców mediów i nie są zależne od Właściciela.
  4. Klient zobowiązuje się do zapłaty Zleceniobiorcy wynagrodzenia w wysokości określonej w (1) określonej w potwierdzeniu otrzymanym na podany w formularzu adres e-mail (w przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony internetowej) albo (2) na fakturze pro forma oraz (3) wiadomości e-mail, zgodnie z § 9 ust. 9 Regulaminu i Polityki Prywatności.
  5. Wysokość wynagrodzenia Spółki jest ustalana w oparciu o informacje zawarte na Stronie internetowej lub na podstawie cennika przedstawionego Klientowi w trakcie rozmowy telefonicznej oraz przesłanego – w dalszej kolejności – Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail.
  6. Kwota wynagrodzenia Spółki obejmuje wyłącznie wynagrodzenie przysługujące Spółce za wykonanie Usługi.
  7. Wynagrodzenie Spółki może zostać rozłożone maksymalnie na 3 części. Terminy płatności poszczególnych części wynagrodzenia, ustalane są indywidualnie z Klientem.
  8. Klient zobowiązany jest dokonać płatności w terminach wskazanych w potwierdzeniu przesłanym w wiadomości e-mail (w przypadku usługi zamówionej za pośrednictwem strony internetowej) albo w terminie wskazanym na fakturze pro formie. W przypadku wynagrodzenia płatnego w częściach, poszczególne części płatne są w terminach indywidualnie uzgodnionych z Klientem.
  9. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uznaje się dzień uznania uiszczonej kwoty na rachunku bankowym Właściciela.
  10. Usługa może zostać opłacona za pomocą przelewu bankowego. Dane do przelewu podane zostaną w potwierdzeniu przesłanym w wiadomości e-mail (w przypadku Usługi zamówionej za pośrednictwem strony internetowej) albo na przesłanej Klientowi za pośrednictwem wiadomości e-mail fakturze pro forma.

§ 11 [Koszty dostawy]

Dostawa jest dokonywana za pośrednictwem operatora pocztowego wybranego przez Właściciela. Koszt dostawy ponosi Właściciel w oparciu o aktualne cenniki operatora dokonującego dostawy, obowiązujące w dniu nadania przesyłki.

§ 12 [Czas realizacji zamówienia]

Czas realizacji usług objętych zawartymi umowami uzależniony jest od wielu czynników, m.in. od:

  1. wybranej/zakupionej usługi
  2. stopnia skomplikowania sprawy,
  3. ilości dokumentów posiadanych przez Klientów;
  4. ilości pracy niezbędnej do świadczenia danej usługi,
  5. sprawności współpracy prowadzonej pomiędzy Spółką, a Klientem.

§ 13 [Postępowanie reklamacyjne]

  1. Klientowi przysługuje uprawnienie do zgłoszenia reklamacji w zakresie realizacji usług przez Spółkę poprzez skierowanie pisemnej reklamacji na adres siedziby Spółki albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@zycbezdlugow.pl.
  2. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne powinny zawierać co najmniej:
    1. dane pozwalające zidentyfikować Klienta (np. firmę, NIP, imię i nazwisko, osobę uprawnioną do uzyskania odszkodowania, numer rachunku bankowego oraz nazwę Banku),
    2. dane kontaktowe (np. nr telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny),
    3. nr usługi, co do którego zgłoszono reklamację,
    4. zwięzły opis zastrzeżeń co do świadczonych usług
  1. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 (słownie: czternaści) dni od dnia otrzymania przez Spółkę prawidłowo sporządzonej reklamacji zgodnie z zapisami pkt. 1 i 2 powyżej.
  2. Spółka może żądać od Klienta przedłożenia dodatkowych informacji oraz dokumentów poza wymienionymi w § 13 ust. 2 regulaminu.
  3. Wniesienie reklamacji w trybie § 13 regulaminu nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty wynagrodzenia przysługującego Spółce z tytułu świadczenia usług.

§ 14 [Możliwości odstąpienia od umowy przez Klienta]

Informacja w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawarta została w Załączniku nr 1 do regulaminu.

§ 15 [Wskazówki techniczne]

  1. Wykorzystywanie różnego rodzaju przeglądarek internetowych może doprowadzić do powstawania różnic w sposobie prezentowania treści zamieszczonych na Stronie.
  2. Cyfrowe przetwarzanie danych wiąże się z prawdopodobieństwem powstawania błędów.

Załącznik nr 1 do Regulaminu i Polityki Prywatności

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  • Tracą Państwo prawo do odstąpienia od umowy z chwilą jej pełnego wykonania przez nas oraz jeżeli uprzednio wyrazili Państwo zgodę na rozpoczęcie wykonania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną lub pocztą).
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy.